tirsdag 27. april 2010

Høyde og utstillingstrening

I går var vi på utstillingstrening og da fikk jeg målt Sushi. Hun ble målt til 45,5 cm. Om vi har målt henne riktig så er jo det bare en halv cm fra idealhøyden for tispene. Hun er jo nærmest perfekt. Moro.

Vi har litt å jobbe med når det gjelder utstilling. Det kommer litt av min interesse for den biten, men nå begynner det å bli mer moro.
Det hjelper at jeg vet hvordan jeg skal oppføre meg i ringen og hvordan jeg skal stille henne opp. Når jeg ikke fomler så mye som jeg har gjort når vi har vært på utstilling går alt mye bedre:-)

Jeg har tenkt å melde Sushi på i Drammen i begynnelsen av juni for å se hvor vi ligger an før vi skal til Danmark på verdensutstillingen. Regner med at det er en fordel at jeg klarer å vise henne ordentlig når vi skal til Danmark;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar